Helaas, de vacature die je wilt bekijken is gesloten
Op de door jou opgevraagde vacature kan op dit moment niet meer gesolliciteerd worden.
Gerelateerde vacatures
Bij het team Informatiebeheer zoeken we enthousiaste
Medewerker Informatiebeheer
20 uur per week
De gemeente Medemblik is een actieve en ondernemende Noord-Hollandse plattelandsgemeente met ruim 45.000 inwoners en bestaat uit 17 kernen. Het gemeentehuis staat in Wognum met een gunstige aanrijroute vanuit onder andere Amsterdam. De lijnen zijn kort en de medewerkers toegankelijk, behulpzaam en sociaal. Elke dag werken wij samen aan een vitale en leefbare gemeente.
Waar ga je werken?
Je komt te werken bij het team Informatiebeheer dat bestaat uit een divers en deskundig team van 14 collega’s en onderdeel is van de afdeling Publiek. De voornaamste taak van het team is het zorgen voor een goed informatiebeheer. Om dit te bereiken zijn we niet alleen uitvoerend op de taken van registratie, archivering en digitalisering, maar hebben we organisatie-breed ook een ondersteunende rol met betrekking tot het verwerken en beheren van interne en externe informatiestromen.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt vakafdelingen binnen de gemeente met betrekking tot het verwerken en beheren van informatie en het gebruik van het zaaksysteem Je bent mede verantwoordelijk voor de juiste opbouw van het zaakdossier.
- Je bent verantwoordelijk voor het fysiek en digitaal archiveren en registreren van (zaak)dossiers
- Je draagt zorg voor een zorgvuldige selectie en vernietiging van digitale en fysieke archiefbescheiden
- Je monitort het gebruik van de juiste zaaktypen bij zaakregistraties en registreert knelpunten
- Je ondersteunt en denkt mee over de inrichting van nieuwe en bestaande applicaties, al dan niet in projectverband, en je draagt proactief verbeteringen aan
Waar ben je goed in?
Je kunt goed luisteren, verwoorden en handelen in wat er nodig is voor een goed fysiek en digitaal informatiebeheer. Je bent goed in het bedenken en uitwerken van oplossingen die aansluiten bij de wensen, behoeften en die in het belang zijn van de organisatie. Je werkt nauwkeurig, bent analytisch sterk en controleert graag tot in detail of alle informatie kloppend is. Je bent een zelfstandige teamspeler die graag in contact staat met verschillende collega's. Je levert een positieve bijdrage aan het digitale werken en bent in staat om collega’s hierbij te helpen. Daarbij vind je het leuk om (nieuwe) ontwikkelingen te volgen en toe te passen in je werk.
Wij vragen:
- MBO werk- en denkniveau;
- kennis van en een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie;
- gerichte opleiding en/of bereid deze te volgen (SOD of LARM, Leergang Adviseur Recordmanagement (LARM));
- goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Wat bieden wij?
Wij bieden jou een uitdagende functie met een gevarieerd werkpakket en deskundige collega’s met verschillende vakdisciplines. In Medemblik hebben wij aandacht voor jou en we investeren graag in jouw ontwikkeling.
- Je krijgt veel vrijheid om je eigen creativiteit de ruimte te geven;
- Je werktijden kun je, overleg met je collega’s, flexibel indelen;
- Je ontvangt in deze functie een laptop en telefoon in bruikleen.
Salaris
Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op aanloopschaal 7 of functieschaal 8 met een salaris van maximaal € 3732,-- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Ook kun je rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget van circa 17,05% van je bruto jaarsalaris die je kunt besteden aan extra vrije dagen, bedrijfsfitness etc.
Informatie en sollicitatie
Wij zien uit naar je sollicitatie! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Tanja Ruhnke, telefoon 0229 856439 . Graag ontvangen wij uiterlijk 15/08/22 je motivatiebrief en CV. De gesprekken zullen plaatsvinden op Maandagmiddag 22/8 of Woensdagmiddag 24/8. Voor vragen en informatie over de procedure kun je ook terecht bij onze afdeling Recruitment via nummer.0621-563413.
Wij gaan voor Medemblik! Jij ook?
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Het inwinnen van referenties kan deel uitmaken van de tweede ronde van de selectieprocedure.
De 6 voordelen van gemeente Medemblik
Goede werk-privé balans
Een goede balans tussen werk en privé vinden wij heel belangrijk. Daarom kun jij kiezen voor flexibele werktijden en zijn er mogelijkheden voor thuiswerken.
Maatschappelijke impact
Jij draagt echt iets bij aan een betere leefomgeving voor de inwoners. Door de grootte van de gemeente sta je dicht bij de mensen en zie je direct de impact van jouw werk.
Open en gezellige werksfeer
Collega’s bij gemeente Medemblik hebben veel voor elkaar over en die sfeer voel je door de hele organisatie, van hoog tot laag.
Ruimte voor eigen inbreng
Je hebt veel ruimte voor eigen initiatief. Heb jij een goed idee? Wij geven jouw de mogelijkheid om het op te pakken en op je eigen manier uit te voeren.
Korte lijnen met management
Toegankelijkheid en openheid zijn in Medemblik vanzelfsprekend. Door de hele organisatie staan de deuren altijd open en is iedereen goed bereikbaar. Wij weten elkaar goed te vinden!
Veelzijdige werkomgeving
Er gebeurt meer in Medemblik dan je denkt. Jij werkt o.a. mee aan de ontwikkeling van 17 kernen, met veel bouwaspiraties, zakelijke dienstverlening, toerisme en bollenbedrijven.