Helaas, de vacature die je wilt bekijken is gesloten
Op de door jou opgevraagde vacature kan op dit moment niet meer gesolliciteerd worden.
Gerelateerde vacatures
Wij zoeken jou!
Medewerker P&O
25-36 uur per week
Waar ga je werken?
P&O is onderdeel van de afdeling Advies & Dienstverlening waar ook Inkoop & Facilitair, Juridische Zaken, Secretariaat en Communicatie toe behoren. Het taakveld zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van beleid op het gebied van personeelszaken en organisatieontwikkeling en voor de uitvoering van de rechtspositie en de salarisadministratie.
Wat ga je doen?
Samen met je collega ben je de spin in het web wat betreft de administratieve taken op het gebied van:
- In- door- en uitstroom
- ziekteverzuim
- aanvragen van subsidies of aangepaste werkplekken
Daarnaast houd je kwartaalstatistieken voor het CBS bij, verzorgt bloemen en taart bij aanstellingen of jubilea en je levert een bijdrage als web redacteur zoals het plaatsen van vacatures op intranet.
Dagelijks werk je vanuit verschillende mailboxen waarbij je agenda’s beheert en aanvragen van trainees en stagiaires reguleert.
Wat breng je mee?
- een op de functie gericht (V)MBO werk- en denkniveau met administratieve of secretariële ervaring
- goede kennis van het Nederlands, Word en Excel
- Naast zelfstandigheid en klantgerichtheid zijn goed plannen en organiseren jouw eigenschappen en vind je het fijn om met je collega’s samen te werken.
Wat bieden wij?
Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op de aanloopschaal 6 of functieschaal 7. Salaris maximaal € 3.114,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
De Gemeente Medemblik heeft uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget van circa 17,05% van je bruto jaarsalaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of bedrijfsfitness. Daarnaast bieden we opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en opname in het ABP pensioenfonds.
Geïnteresseerd?
We horen graag van je! Wanneer je eerst aanvullende informatie over deze functie wenst kun je contact opnemen met Chanine Dragt, adviseur P&O via (06) 21 97 57 63.
Graag ontvangen we je sollicitatie uiterlijk 13 juli 2022. Voor vragen en informatie over de procedure kun je ook terecht bij Josephine Alta-Limburg, recruiter, telefoon (06) 53 50 25 51.
Wij gaan voor Medemblik! Jij ook?
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
De 6 voordelen van gemeente Medemblik
Goede werk-privé balans
Een goede balans tussen werk en privé vinden wij heel belangrijk. Daarom kun jij kiezen voor flexibele werktijden en zijn er mogelijkheden voor thuiswerken.
Maatschappelijke impact
Jij draagt echt iets bij aan een betere leefomgeving voor de inwoners. Door de grootte van de gemeente sta je dicht bij de mensen en zie je direct de impact van jouw werk.
Open en gezellige werksfeer
Collega’s bij gemeente Medemblik hebben veel voor elkaar over en die sfeer voel je door de hele organisatie, van hoog tot laag.
Ruimte voor eigen inbreng
Je hebt veel ruimte voor eigen initiatief. Heb jij een goed idee? Wij geven jouw de mogelijkheid om het op te pakken en op je eigen manier uit te voeren.
Korte lijnen met management
Toegankelijkheid en openheid zijn in Medemblik vanzelfsprekend. Door de hele organisatie staan de deuren altijd open en is iedereen goed bereikbaar. Wij weten elkaar goed te vinden!
Veelzijdige werkomgeving
Er gebeurt meer in Medemblik dan je denkt. Jij werkt o.a. mee aan de ontwikkeling van 17 kernen, met veel bouwaspiraties, zakelijke dienstverlening, toerisme en bollenbedrijven.