Ga direct naar de content
Gemeente Medemblik

Gegevensbeheerder (2FTE)

plaatsWognumlooptijd24 - 36 uursalaris2.581 - 3.732 onderwijsMBO+ vervaldatumEindigt vandaag

 Groei mee!

Gemeente Medemblik is volop in beweging en werkt hard aan een gezonde toekomst voor alle inwoners. Om die groei en ambitieuze doelen te kunnen blijven realiseren is uitbreiding nodig.

Ontwikkel jezelf bij een gemeente die volop investeert in de toekomst. Met jouw werk zorg jij ervoor dat de inwoners van Medemblik prettig kunnen wonen, werken en recreëren in een mooie en landelijke omgeving. Ontdek jouw mogelijkheden bij de Gemeente Medemblik.

We zijn een actieve en ondernemende landelijke Noord-Hollandse gemeente met 17 kernen en ruim 45.000 inwoners. Gezond wonen, werken en recreëren zijn voor ons belangrijke speerpunten. We werken primair vanuit mogelijkheden en ondersteunen diverse initiatieven van onze inwoners, verenigingen en bedrijven.

Samen met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de Westfriese regiogemeenten werken we enthousiast aan een vitale én leefbare gemeente.

De gewenste groei vraagt om versterking binnen de werkgebieden Externe Dienstverlening, Ruimte, Sociaal Domein en Bedrijfsvoering. Maar ook binnen andere afdelingen zijn we naarstig op zoek naar kundige specialisten. Van Beleidsmedewerker RO tot Teamleider Projecten en van Projectleider Civiel tot Medewerker Groen. Kortom, we hebben nieuwe collega’s nodig die een bijdrage kunnen leveren om onze groei te realiseren.

Groei jij met ons mee?

Bij Team Informatiemanagement binnen de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij

 Gegevensbeheerders (2FTE)

24-36 uur per week

 WORDT DIT JOUW NIEUWE WERKPLEK?

Binnen het Team Informatiemanagement is het onderdeel Basisregistraties o.a. verantwoordelijk voor het beheren van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Bovendien wordt de samenhang tussen diverse (basis)registraties geborgd. Deze functie omvat werkzaamheden (inwinnen, vergelijken, registreren, controleren en beheren) op het gebied van GEO-informatie.

BEN JE BENIEUWD WAT JE DAAR GAAT DOEN?

  • Het inwinnen van topografische objecten uit beeldmateriaal, het geven van meetopdrachten aan de landmeter (gemeente Hoorn) en verwerking van mutaties in de BAG-applicatie
  • Het bewaken van de actualiteit, volledigheid en kwaliteit van de BAG. Het borgen van de samenhang tussen de verschillende (basis)registraties
  • Het afhandelen van terugmeldingen
  • Het vervaardigen kwaliteitsrapportages (ad-hoc en structureel)
  • Het verzamelen van benodigde en het beoordelen van aanwezige informatie
  • Overleg met opdrachtgever over beoogde nauwkeurigheid/kwaliteit, gestelde tijdstermijnen en aanwezige middelen en beperkingen
  • Voert overleg met GEO-specialist
  • Het werken aan procesoptimalisatie tussen GEO-gerelateerde (basis)registraties (het beschrijven van werkprocessen). Deze kunnen complex zijn. De andere registraties zijn: BGT, WOZ, BOR plus afstemming met de BRP

 De volgende competenties zijn belangrijk voor deze functie:

  • Geografische data interpreteren, kaarten lezen en bewerken
  • Gestructureerd, accuraat, analytisch, resultaatgericht en proactief werken
  • Lezen van bouwtekeningen en beoordelen van bouwdossiers
  • Inzicht, creativiteit en vaardigheid met het inschatten en oplossen van BAG problemen
  • Een klantgerichte instelling, fungeert als vraagbaak en ondersteuning voor de gebruikers van de BAG

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?

  • Een afgeronde functiegerichte MBO opleiding
  • Ervaring met GEO-informatie / affiniteit met geodesie
  • Handig met CAD- en GIS-systemen
  • Kennis van de Wet BAG
  • Kijk op de samenhang tussen de verschillende (basis)registraties BGT, BAG, WOZ, WKBP, BOR en BRK
  • Bereidheid, indien nodig, om vakspecifieke cursussen te volgen
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk

 WIJ BIEDEN JE HET VOLGENDE

Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding van maximaal € 3.732,- bruto per maand (gebaseerd op aanloopschaal 7of functieschaal 8 obv een 36-urige werkweek)

Ook mag je rekenen op een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket zoals:

  • Goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Opname in het ABP pensioenfonds
  • Een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld: extra verlof, salaris of bedrijfsfitness

 IS JE INTERESSE GEWEKT?

Graag ontvangen we jouw motivatiebrief en CV via onderstaande sollicitatielink of via vacature@medemblik.nl. Voor vragen en aanvullende informatie kun je altijd nog even contact opnemen met Jos Nijland via telefoonnummer 06 - 10224529. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Laurens Tijhuis Recruiter via 06-30260502.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Delen:

De 6 voordelen van gemeente Medemblik

Goede werk-privé balans

Maatschappelijke impact

Open en gezellige werksfeer

Ruimte voor eigen inbreng

Korte lijnen met management

Veelzijdige werkomgeving

Gemeente Medemblik

Dick Ketlaan 21

1687 CD Wognum