Helaas, de vacature die je wilt bekijken is gesloten
Op de door jou opgevraagde vacature kan op dit moment niet meer gesolliciteerd worden.
Gerelateerde vacatures
Groei mee!
Gemeente Medemblik is volop in beweging en werkt hard aan de gezonde toekomst voor alle inwoners. Om die groei en ambitieuze doelen te kunnen blijven realiseren is dringend uitbreiding nodig.
We zijn een actieve en ondernemende landelijke Noord-Hollandse gemeente met 17 kernen en ruim 45.000 inwoners. Gezond wonen, werken en recreëren zijn voor ons belangrijke speerpunten. We werken primair vanuit mogelijkheden en ondersteunen diverse initiatieven van onze inwoners, verenigingen en bedrijven.
Samen met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de West-Friese regiogemeenten werken we enthousiast aan een vitale én leefbare gemeente.
De gewenste groei vraagt om versterking binnen de werkgebieden Externe Dienstverlening, Ruimte, Sociaal Domein en Bedrijfsvoering. Maar ook binnen andere afdelingen zijn we naarstig op zoek naar kundige specialisten. Van Beleidsmedewerker RO tot Teamleider Projecten en van Projectleider Civiel tot Medewerker Groen. Kortom, we hebben gemeente breed nieuwe collega’s nodig hebben om onze groei te kunnen realiseren.
Bij de gemeente Medemblik zoeken we een enthousiaste collega voor de functie van:
Medewerker Bestuurssecretariaat
32-36 uur per week
WORDT DIT JOUW NIEUWE WERKPLEK?
De collega’s van het secretariaat zorgen er elke dag voor dat het werk van burgemeester, wethouders en directie op rolletjes loopt. Hiervoor heb je contacten binnen en buiten de organisatie. Het secretariaat zorgt ervoor dat de processen rond besluitvorming door het college van burgemeester en wethouders soepel verloopt, beheert de agenda van collegeleden en verzorgt de organisatorische voorbereiding van ontvangsten en vergaderingen. Het team behandelt de koninklijke onderscheidingen en is verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen (bijv. jaarlijkse lintjesregen, nieuwjaarsreceptie en huldigingen).
WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?
- Secretariële opleiding op mbo-niveau of vergelijkbare ervaring, maar ook als je een administratief talent bent word je uitgenodigd te reageren
- Kennis van Microsoft office en Teams en bij voorkeur IBABS
- Begeleiden administratieve processen
- Een klantgerichte en dienstverlenende instelling
- Je bent iemand die prioriteiten kan stellen, kan sturen en structuur kan aanbrengen
- Je bent iemand die houdt van aanpakken en stevig in zijn/haar schoenen staat
- Je bent oplettend, nauwkeurig en doortastend en je vindt het fijn om samen te werken
WIJ BIEDEN JE HET VOLGENDE
Een uitdagende functie die jou inspireert om al je talenten in te zetten en jezelf verder te ontwikkelen. Je komt terecht in een energiek en enthousiast team van 2 secretariaatsmedewerkers en 2 bestuur ondersteuners. Een team dat veel voor elkaar overheeft, elkaar helpt en ondersteunt.
Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding van maximaal € 3.301,- bruto per maand, gebaseerd op de aanloopschaal 6 of functieschaal 7 bij een 36-urige werkweek.
Ook mag je rekenen op een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket zoals goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, opname in het ABP pensioenfonds en een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of bedrijfsfitness.
Je krijgt een laptop en telefoon ter beschikking om je werk uit te kunnen voeren.
IS JE INTERESSE GEWEKT?
Graag ontvangen we je cv en motivatie via onderstaande sollicitatielink of via vacature@medemblik.nl. Voor aanvullende informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy Burger, medewerker secretariaat, via 0229 – 85 60 32 of Anne Schouten, Bestuursondersteuner, via 0229 – 85 63 43. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Recruitment via telefoonnummer 06 - 550 24 693.
De vacature is onderdeel van onze arbeidsmarktcampagne ‘Groei mee!’ die tot 31 maart 2023 doorloopt. We verzoeken je om zo snel mogelijk te reageren. Met geschikte kandidaten gaan we direct in gesprek. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben sluiten we de vacature. Ook kunnen nieuwe vacatures aan de campagne worden toegevoegd. Raadpleeg daarom regelmatig onze vacaturesite voor een up-to-date overzicht of meld je aan voor de ‘jobalert’ op de homepage van werkenbijmedemblik.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
De 6 voordelen van gemeente Medemblik
Goede werk-privé balans
Een goede balans tussen werk en privé vinden wij heel belangrijk. Daarom kun jij kiezen voor flexibele werktijden en zijn er mogelijkheden voor thuiswerken.
Maatschappelijke impact
Jij draagt echt iets bij aan een betere leefomgeving voor de inwoners. Door de grootte van de gemeente sta je dicht bij de mensen en zie je direct de impact van jouw werk.
Open en gezellige werksfeer
Collega’s bij gemeente Medemblik hebben veel voor elkaar over en die sfeer voel je door de hele organisatie, van hoog tot laag.
Ruimte voor eigen inbreng
Je hebt veel ruimte voor eigen initiatief. Heb jij een goed idee? Wij geven jouw de mogelijkheid om het op te pakken en op je eigen manier uit te voeren.
Korte lijnen met management
Toegankelijkheid en openheid zijn in Medemblik vanzelfsprekend. Door de hele organisatie staan de deuren altijd open en is iedereen goed bereikbaar. Wij weten elkaar goed te vinden!
Veelzijdige werkomgeving
Er gebeurt meer in Medemblik dan je denkt. Jij werkt o.a. mee aan de ontwikkeling van 17 kernen, met veel bouwaspiraties, zakelijke dienstverlening, toerisme en bollenbedrijven.