Ga direct naar de content
Gemeente Medemblik

Medewerker Bestuurssecretariaat

plaatsWognumlooptijd32 - 36 uursalaris2.255 - 3.301 onderwijsMBO vervaldatumEindigt vandaag

Groei mee!

Gemeente Medemblik is volop in beweging en werkt hard aan de gezonde toekomst voor alle inwoners. Om die groei en ambitieuze doelen te kunnen blijven realiseren is dringend uitbreiding nodig.

We zijn een actieve en ondernemende landelijke Noord-Hollandse gemeente met 17 kernen en ruim 45.000 inwoners. Gezond wonen, werken en recreëren zijn voor ons belangrijke speerpunten. We werken primair vanuit mogelijkheden en ondersteunen diverse initiatieven van onze inwoners, verenigingen en bedrijven.

Samen met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de West-Friese regiogemeenten werken we enthousiast aan een vitale én leefbare gemeente.

De gewenste groei vraagt om versterking binnen de werkgebieden Externe Dienstverlening, Ruimte, Sociaal Domein en Bedrijfsvoering. Maar ook binnen andere afdelingen zijn we naarstig op zoek naar kundige specialisten. Van Beleidsmedewerker RO tot Teamleider Projecten en van Projectleider Civiel tot Medewerker Groen. Kortom, we hebben gemeente breed nieuwe collega’s nodig hebben om onze groei te kunnen realiseren.

Bij de gemeente Medemblik zoeken we een enthousiaste collega voor de functie van:

Medewerker Bestuurssecretariaat

32-36 uur per week

WORDT DIT JOUW NIEUWE WERKPLEK?

De collega’s van het secretariaat zorgen er elke dag voor dat het werk van burgemeester, wethouders en directie op rolletjes loopt. Hiervoor heb je contacten binnen en buiten de organisatie. Het secretariaat zorgt ervoor dat de processen rond besluitvorming door het college van burgemeester en wethouders soepel verloopt, beheert de agenda van collegeleden en verzorgt de organisatorische voorbereiding van ontvangsten en vergaderingen. Het team behandelt de koninklijke onderscheidingen en is verantwoordelijk voor het organiseren van evenementen (bijv. jaarlijkse lintjesregen, nieuwjaarsreceptie en huldigingen).

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?

  • Secretariële opleiding op mbo-niveau of vergelijkbare ervaring, maar ook als je een administratief talent bent word je uitgenodigd te reageren
  • Kennis van Microsoft office en Teams en bij voorkeur IBABS
  • Begeleiden administratieve processen
  • Een klantgerichte en dienstverlenende instelling
  • Je bent iemand die prioriteiten kan stellen, kan sturen en structuur kan aanbrengen
  • Je bent iemand die houdt van aanpakken en stevig in zijn/haar schoenen staat
  • Je bent oplettend, nauwkeurig en doortastend en je vindt het fijn om samen te werken

WIJ BIEDEN JE HET VOLGENDE

Een uitdagende functie die jou inspireert om al je talenten in te zetten en jezelf verder te ontwikkelen. Je komt terecht in een energiek en enthousiast team van 2 secretariaatsmedewerkers en 2 bestuur ondersteuners. Een team dat veel voor elkaar overheeft, elkaar helpt en ondersteunt. 

Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding van maximaal € 3.301,- bruto per maand, gebaseerd op de aanloopschaal 6 of functieschaal 7 bij een 36-urige werkweek.

Ook mag je rekenen op een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket zoals goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, opname in het ABP pensioenfonds en een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of bedrijfsfitness.

Je krijgt een laptop en telefoon ter beschikking om je werk uit te kunnen voeren.

IS JE INTERESSE GEWEKT?

Graag ontvangen we je cv en motivatie via onderstaande sollicitatielink of via vacature@medemblik.nl. Voor aanvullende informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy Burger, medewerker secretariaat, via 0229 – 85 60 32 of Anne Schouten, Bestuursondersteuner, via 0229 – 85 63 43. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Recruitment via telefoonnummer 06 - 550 24 693.

De vacature is onderdeel van onze arbeidsmarktcampagne ‘Groei mee!’ die tot 31 maart 2023 doorloopt. We verzoeken je om zo snel mogelijk te reageren. Met geschikte kandidaten gaan we direct in gesprek. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben sluiten we de vacature. Ook kunnen nieuwe vacatures aan de campagne worden toegevoegd. Raadpleeg daarom regelmatig onze vacaturesite voor een up-to-date overzicht of meld je aan voor de ‘jobalert’ op de homepage van werkenbijmedemblik.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Delen:

De 6 voordelen van gemeente Medemblik

Goede werk-privé balans

Maatschappelijke impact

Open en gezellige werksfeer

Ruimte voor eigen inbreng

Korte lijnen met management

Veelzijdige werkomgeving

Gemeente Medemblik

Dick Ketlaan 21

1687 CD Wognum