Ga direct naar de content
Gemeente Medemblik

Medewerker Gegevensbeheer BRO / WIBON

plaatsWognumlooptijd32 - 36 uursalaris2.581 - 3.732 onderwijsMBO vervaldatumEindigt vandaag

"Medemblik biedt alle kansen! Samenwerken bij een team in ontwikkeling."

Wij zoeken een

Gegevensbeheerder BRO / WIBON*

32 - 36 uur


WAAR GA JE WERKEN?

Bij het team Basisinformatie: een diverse en deskundige club van 17 collega’s. De voornaamste taak van het team is het goed uitvoeren van gegevensbeheer van objecten voor de (gehele) organisatie waaronder de basisregistraties BAG, BGT, BRO en de WOZ. We maken deel uit van de afdeling Publiek. Basisinformatie is de ruggengraat van alle processen

WAT GA JE DOEN?

  • Je beheert de gegevens in de verschillende systemen conform de wettelijke richtlijnen en standaarden. Je zorgt ervoor dat deze gegevens betrouwbaar en toegankelijk zijn voor de afnemers. Je verzamelt, verwerkt en reviseert op een accurate wijze;
  • Je informeert je afnemers over het toepassen van deze gegevens en je bewaakt de actualiteit, volledigheid en kwaliteit van de BRO en de WIBON en je werkt aan procesoptimalisatie tussen GEO-gerelateerde (basis)registraties;
  • Je ziet er op toe dat de samenhang tussen de verschillende (basis-)registraties geborgd wordt en blijft en handelt terugmeldingen af. Daarnaast verzorg je de kwaliteitsrapportages en je verzamelt en beoordeelt de benodigde aanwezige informatie over de ondergrond;
  • Je verwerkt analoge en digitale gegevens naar objecten t.b.v. de samenhangende objectenregistratie en/of de beheerpakketten;
  • Je maakt en verwerkt tekeningen voor kaveltransacties en toetsing op kabels & leidingen ten behoeve van GEO-gerelateerde kaarten;
  • Je voert mogelijk functioneel beheer uit op de beheerapplicaties.


WAT BRENG JE MEE?

Je vindt het leuk om verantwoordelijkheid te nemen en contacten te onderhouden. Het opvolgen van de landelijke richtlijnen spreekt je aan. Je werkt systematisch en bent analytisch met oog voor detail. Je hebt (ruimtelijk) inzicht, kennis en een sterke affiniteit met de inrichting en het beheer van de openbare ruimte en basisregistraties. Je bent klantgericht en werkt graag samen, ook buiten jouw team en afdeling.

  • MBO werk- en denkniveau met een technische achtergrond en enkele jaren relevante werkervaring;
  • Kennis van gegevensbeheer en basisregistraties;
  • up-to-date kennis van MS Office en Microstation;
  • een resultaatgerichte, oplossingsgerichte en integere houding;
  • Het is fijn wanneer je kennis hebt van GIS en Obsurv em/of ervaring met proces- en projectmatig werken.


WAT BIEDEN WIJ?

  • Een uitdagende functie met een gevarieerd werkpakket en deskundige collega’s met verschillende vakdisciplines.
  • De ruimte om nieuwe inzichten en instrumenten te ontwikkelen in een vooruitstrevende gemeentelijke organisatie.
  • We investeren graag in jouw ontwikkeling.
  • Je krijgt veel vrijheid om je eigen creativiteit de ruimte te geven;
  • Je werktijden kun je, in overleg met je collega’s, flexibel indelen;
  • Je ontvangt een laptop en telefoon in bruikleen.


Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op functieschaal 8 met een salaris van maximaal € 3.732,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Ook kun je rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget (IKB) van circa 17,05% van je bruto jaarsalaris.

GEINTERESSEERD?

We zien uit naar jouw sollicitatie!

Voor vragen en aanvullende informatie kun je altijd nog even bellen met Jack Bosman, coördinator Basisinformatie, op nummer (06) 28 95 87 06 of mailen naar vacature@medemblik.nl .

Je kunt je motivatiebrief en cv insturen via onderstaande sollicitatielink

Wij gaan voor Medemblik! Jij ook?

Delen:

De 6 voordelen van gemeente Medemblik

Goede werk-privé balans

Maatschappelijke impact

Open en gezellige werksfeer

Ruimte voor eigen inbreng

Korte lijnen met management

Veelzijdige werkomgeving

Gemeente Medemblik

Dick Ketlaan 21

1687 CD Wognum