Helaas, de vacature die je wilt bekijken is gesloten
Op de door jou opgevraagde vacature kan op dit moment niet meer gesolliciteerd worden.
Gerelateerde vacatures

Bij de afdeling Openbare Ruimte zoeken we twee enthousiaste
Medewerkers BOVV
2 x 36 uur per week
De gemeente Medemblik heeft ruim 45.000 inwoners en bestaat uit 17 kernen. We staan bekend als een ondernemende gemeente. In onze organisatie zijn de lijnen kort en de medewerkers toegankelijk, behulpzaam en sociaal. Het gemeentehuis staat in Wognum, direct naast de A7 en makkelijk bereikbaar vanuit Beverwijk, Amsterdam of Gooise Meren. Samen werken wij aan een vitale en leefbare gemeente en dat doen we voor en met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de West-Friese regiogemeenten. De gemeente is volop in ontwikkeling.
Met ingang van 1 januari 2023 wordt ons werkgebied uitgebreid met bijna 200 kilometer wegen. Deze wegen zijn nu nog in beheer van het Hoogheemraadschap Hollands-Noorderkwartier (HHNK). Om deze te kunnen beheren breiden we onze formatie uit.
Waar ga je werken?
De afdeling Openbare Ruimte is verdeeld in 2 taakvelden; Ontwikkeling & Nieuwe Werken (ONW) en Beheer, Onderhoud, Verkeer en Vervoer (BOVV). Het taakveld BOVV is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Duurzame ontwikkeling en ruimtelijke kwaliteit zijn uitgangspunten voor ons werk dat we omgevingsbewust uitvoeren. Wij hebben een divers en deskundig team van ruim 30 collega’s.
Wat ga je doen?
- Je voert het dagelijks beheer uit, zoals het uitzetten van onderhouds- en herstelwerkzaamheden;
- Je pakt zelfstandig kleinschalige vraagstukken op en zet deze uit bij de aannemers;
- Je signaleert afwijkingen en schaalt op indien noodzakelijk;
- Je adviseert aan, spart met en stemt af met de eigen afdeling over de beheersmatige en technische aspecten;
- Je levert input en stemt af met specialisten en beleidsmedewerkers ten behoeve van beleidsontwikkeling;
- Je voert overleg met externe partijen/belanghebbenden zoals aannemers en bewoners;
- Je ontvangt meldingen, onderzoekt deze, handelt deze af of schaalt op en stemt af met collega’s indien nodig.
Waar ben je goed in?
Je bent zowel schriftelijk als communicatief goed in het verwoorden wat er nodig is voor een prettige, goed onderhouden en veilige leefomgeving. Daarnaast ben je goed in het bedenken van oplossingen die bij de wensen en behoefte van onze inwoners aansluiten.
Wat breng je mee?
- afgeronde relevante MBO-opleiding;
- civieltechnische kennis en ervaring;
- goede sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- up-to-date kennis van MS Office;
- een resultaatgerichte, teamgerichte, oplossingsgerichte en integere houding.
Wat bieden wij?
Een uitdagende functie met een gevarieerd werkpakket en deskundige collega’s met verschillende vakdisciplines. De ruimte om nieuwe inzichten en instrumenten te ontwikkelen in een vooruitstrevende gemeentelijke organisatie. Omdat jouw werkgeluk belangrijk is, hebben we in Medemblik aandacht voor jou en investeren we ook graag in jouw ontwikkeling.
- Je krijgt veel vrijheid om je eigen creativiteit de ruimte te geven;
- Je werktijden kun je, overleg met je collega’s, flexibel indelen;
- Je ontvangt in deze functie een laptop en telefoon in bruikleen.
Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je een aanbieding gebaseerd op aanloopschaal 8 of functieschaal 9 met een salaris van maximaal € 4.208,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Ook kun je rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget van circa 17,05% van je bruto jaarsalaris die je kunt besteden aan extra vrije dagen, bedrijfsfitness etc.
Geïnteresseerd?
We horen graag van je!
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annelies Hougardy, senior beleidsmedewerker, via telefoonnummer: (0229) 856290 of met Martijn Mantel, hoofd afdeling Openbare Ruimte, via telefoonnummer: (0229) 856153.. Graag ontvangen we je sollicitatie uiterlijk op 9 juli 2022. De gesprekken vinden plaats op 12 of 13 juli a.s.
Voor vragen en informatie over de procedure kun je ook terecht bij Recruitment via vacature@medemblik.nl of telefoon 0621-563413.
Wij gaan voor Medemblik! Jij ook?
Het inwinnen van referenties kan deel uitmaken van de tweede ronde van de selectieprocedure
De 6 voordelen van gemeente Medemblik
Goede werk-privé balans
Een goede balans tussen werk en privé vinden wij heel belangrijk. Daarom kun jij kiezen voor flexibele werktijden en zijn er mogelijkheden voor thuiswerken.
Maatschappelijke impact
Jij draagt echt iets bij aan een betere leefomgeving voor de inwoners. Door de grootte van de gemeente sta je dicht bij de mensen en zie je direct de impact van jouw werk.
Open en gezellige werksfeer
Collega’s bij gemeente Medemblik hebben veel voor elkaar over en die sfeer voel je door de hele organisatie, van hoog tot laag.
Ruimte voor eigen inbreng
Je hebt veel ruimte voor eigen initiatief. Heb jij een goed idee? Wij geven jouw de mogelijkheid om het op te pakken en op je eigen manier uit te voeren.
Korte lijnen met management
Toegankelijkheid en openheid zijn in Medemblik vanzelfsprekend. Door de hele organisatie staan de deuren altijd open en is iedereen goed bereikbaar. Wij weten elkaar goed te vinden!
Veelzijdige werkomgeving
Er gebeurt meer in Medemblik dan je denkt. Jij werkt o.a. mee aan de ontwikkeling van 17 kernen, met veel bouwaspiraties, zakelijke dienstverlening, toerisme en bollenbedrijven.