Senior Beleidsmedewerker Economische Zaken

Solliciteer uiterlijk zaterdag 2 juli
Wognum 36 uur 3615 - 5602 HBO+ · WO

De Gemeente Medemblik is een actieve en ondernemende Noord-Hollandse landelijke gemeente met ruim 45.000 inwoners en bestaat uit 17 kernen. Het gemeentehuis staat in Wognum, direct naast de A7 en is zeer goed bereikbaar vanuit onder andere Amsterdam. De lijnen zijn kort en de medewerkers toegankelijk, behulpzaam en sociaal. Samen werken wij aan een vitale en leefbare gemeente en dat doen we voor en met onze inwoners, maatschappelijke partijen, ondernemers, de raad, het college en de West-Friese regiogemeenten. De gemeente is volop in ontwikkeling en zijn op zoek naar een medewerker voor de functie van

 

Senior Beleidsmedewerker Economische, Grondzaken

36 uur

Waar ga je werken?

De afdeling ruimtelijke ontwikkeling heeft vijf taakvelden: ruimtelijke ordening, grondzaken & vastgoed, projectenbureau, economische zaken en handhaving & veiligheid. Het taakveld economische zaken bestaat uit bijna vier fte evenals het taakveld grondzaken & vastgoed.

De raad en het college van Medemblik zijn ambitieus. In april 2020 stelde de raad het nieuwe economische programma vast. Gelijktijdig is er veel dynamiek.  Het team EZ heeft een grote rol in integrale en regionale projecten zoals Verblijfsrecreatie, IJsselmeerkustvisie, Het Pact van Westfriesland en de Omgevingswet. Voor het team Vastgoed en Grondzaken werken we aan het actualiseren van beleid en werkprocessen. Tegelijkertijd houden we ons bezig met de uitwerkingen van het Lange Termijn Accommodatiebeleid (LTA), vastgoed en het grondbeleid.

Wat ga je doen?

  • De landelijke Gemeente Medemblik strategisch positioneren
  • Economisch Beleid ontwikkelen en implementeren met de vakspecialisten en het uitvoeren en verstevigen van het lokale en regionale economische beleid.
  • Je bent verantwoordelijk voor regionale vertegenwoordiging op het gebied van regionale economie.

Als coördinator binnen het taakveld economische zaken én grondzaken & vastgoed:

  • ben je coach voor de medewerkers;
  • eerste aanspreekpunt en adviseur voor het afdelingshoofd;
  • coördineer je de dagelijkse werkzaamheden;
  • bewaak je de voortgang, kwaliteit, kwantiteit en tijdigheid van de producten.

 

Wat breng je mee?

  • WO werk- en denkniveau;
  • minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring binnen het vakgebied.

Daarnaast ben je flexibel, je denkt strategisch en je bent in staat om met je team de doelstellingen te halen. Je bent ondernemend en creatief en bent in staat een visie te ontwikkelen over jouw taakvelden. Deze competenties worden nadrukkelijk besproken tijdens het sollicitatiegesprek.  

Wat bieden wij?

Afhankelijk van opleiding en ervaring ontvang je aanbieding van maximaal € 5.602,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek gebaseerd op de aanloopschaal 11 of functieschaal 11A.  Ook kun je rekenen op een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket zoals goede opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, opname in het ABP pensioenfonds en een individueel keuzebudget (IKB) ter waarde van 17,05% bovenop jouw salaris. Je kunt dit naar keuze inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof, salaris of bedrijfsfitness.

Geïnteresseerd?

We zien er naar uit je sollicitatie en motivatie te ontvangen!

Voor aanvullende informatie over deze functie kun je contact opnemen met Daniël van Delden, telefoonnummer (0229) 856165. Voor aanvullende vragen over de procedure kun je contact opnemen met Recruitment via 0621-563413.

Wij gaan voor Medemblik! Jij ook?




Ongevraagde acquisitie door bemiddelingsbureaus stellen we niet op prijs en kan leiden tot uitsluiting bij onze andere wervingsacties. Ook het ongevraagd sturen van cv’s door bureaus aan onze medewerkers zien we als acquisitie. Deze cv’s nemen we niet in behandeling.




Delen:

Reageer vandaag

CV
Motivatie

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Jacquelien Huisman van Gemeente Medemblik

Over de organisatie

Gemeente Medemblik logo
Adres
Dick Ketlaan 21
1687 CD Wognum